Azadi | آزادی
351K subscribers
81.8K photos
105K videos
878 files
7.65K links
..تماس با ادمین، ارسال ویدیو و عکس:
@SepehrAzadi1
.

کانالی با هدف استقرار دمکراسی و سکولاریسم در ایران و ایرانی برای همه ایرانیان

کانال دوم تلگرام :
t.me/sepehrazadi6
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کار به جایی رسیده که برای محافظت از گروه های عزاداری محرم تروریست های یگان ویژه را مستقر کرده اند!

@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سعید لیلاز: ارز گمشده از سال ۹۷ تا به امروز ۲۰۰ میلیارد دلار.

اختلاس سیستم بانکی سالی ۴۰میلیارد دلار!

-خسارت فولاد در جنگ ۳ میلیارد دلار.

@SepehrAzadi
مسعود پزشکیان، رییس دولت گفت: «اگر ما پشتیبانی نمی‌کردیم، رزمندگان نمی‌توانستند بجنگند، ما ۲۰ میلیون بشکه نفتی که به دولت تعلق داشت، به هوافضای سپاه دادیم.»

او افزود: «شما خیال می‌کنید نیروهای مسلح همین‌جوری جنگیدند؟ ما ارزی که داشتیم را در اختیار نیروهای مسلح قرار دادیم.»

او با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با آمریکا، گفت: «در شورای عالی امنیت ملی، با حضور فرماندهان سپاه و ارتش و قرارگاه خاتم‌الانبیا، متحد تصمیم گرفتیم و همه قبول کردند که وارد این راه شویم.»


@SepehrAzadi
پرزیدنت ترامپ:

ایران باید فوراً جلوی نیروهای نیابتیِ پول‌گرفته‌اش در لبنان را بگیرد و نگذارد دردسر درست کنند.
اگر این کار را نکنند، دوباره ایران را خیلی سخت هدف قرار می‌دهیم؛ درست مثل هفته گذشته، فقط این بار شدیدتر!
 
@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پرزیدنت ترامپ در واکنش به صحبت‌های پزشکیان در مورد اینکه رژیم از حق غنی‌سازی دست نخواهد کشد، گفت: او بهتر است مراقب حرف زدنش باشد؛ بهتر است رفتارش را درست کند، وگرنه بقیه کشورش را هم تصرف خواهیم کرد.

▫️با زیرنویس فارسی

@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پاسدار ضرغامی در حال خامنه ای زدایی!!!

@SepehrAzadi
مسعود پزشکیان گفت نگرانی اصلی او این است که دولت نتواند رضایت مردم را جلب کند و نارضایتی‌ها به اعتراض‌های خیابانی منجر شود.

پزشکیان گفت: «از آنچه می‌ترسم این است که نتوانیم به مردم به درستی خدمت بدهیم، ناراضی شوند و به خیابان بیایند و اعتراض کنند. آن وقت ابهت ما فرو می‌ریزد.»


👈وقیح‌تر و بی‌شرم‌تر از این‌ها فقط خودشان‌اند.
شما که از کشتار مردم ترسی ندارید در تظاهرات بعدی یک میلیون نفر را می کشید. همانطور که در دیماه دست عده ای سپاهی و بسیجی قاتل اسلحه و مسلسل داده و حتی جایزه هم تعیین کردید که اگر مزدوران معترضان را زنده دستگیر کنند 10 میلیون تومان جایزه دریافت می کنند و اگر آنها را بکشند در ازای هر کشته 30 میلیون دریافت می کنند.

اما نگران نباشید: مردم دیگر هیچوقت برای اعتراض نمی آیند. دفعه بعد فقط برای سرنگونی می آیند ولی نه مثل قبل با دست خالی تا سه نفر بسیجی بتوانند هزاران جوان ایرانی را به رگبار گلوله ببندند.

در آنروز دیگر مسعود پزشکیان ها هم با خانواده هایشان در امان نخواهند بود

@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 لبنان را رها کن، فکری به حال ما کن

بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در تجمع اعتراضی خود، بار دیگر صدای اعتراضشان را نسبت به شرایط دشوار معیشتی، حقوق‌های ناچیز و بی‌توجهی به مطالبات انباشته‌شان بلند کردند.

معترضان با سر دادن شعارهایی چون:

«لبنان را رها کن، فکری به حال ما کن»


@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 به گفته کانال 14 اسرائیل:
نیروهای ارتش اسرائیل مرکز فرماندهی زیرزمینی و ستاد اصلی حزب‌الله در جنوب لبنان در ارتفاعات علی طاهر را که ایران در جنوب لبنان ساخته بود، تصرف کرده‌اند،
این مرکز فرماندهی اصلی که به‌عنوان عماد 4 شناخته می‌شد،
بزرگ ترین پایگاه موشکی حزب الله در لبنان نیز محسوب می‌شود،
گمان می‌رود صدها عضو حزب‌الله در داخل این مرکز گرفتار شده باشند.

@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
کارزار کشف حقیقت رشت؛ ویدیوی تازه‌ای که ماموران را در حال شلیک مستقیم و هدفمند به مردم نشان می‌دهد .
ویدیو مربوط به ۱۸ دی ۱۴۰۴ و هم‌زمان با آتش‌سوزی‌ گسترده بازار و گیرافتادن شهروندان در آن است.

@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 مارک لوین از چهره‌های شاخص جریان محافظه‌کار آمریکا:

(در تفاهم‌نامه) هیچ اشاره‌ای به مردم ایران نشده! آیا ما به مردم ایران نگفتیم کمک در راهه؟! نگفتیم؟!

دروغ گفتیم(جدی نگفتیم)؟!

بس کنید که این رژیم عوض شده! رژیمی که چندماه پیش ۵۰هزار ایرانی را قتل‌عام کرد و همین حالا اعدام می‌کند!

@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴لیندسی گراهام: ایران توافق نکند، کنترل تنگه هرمز را به‌دست می‌گیریم

سناتور جمهوری‌خواه: من روز جمعه چهار ساعت و نیم را با رئیس‌جمهور ترامپ گذراندم. این چیزی است که فکر می‌کنم بعداً اتفاق خواهد افتاد: اگر این توافق شکست بخورد، رئیس‌جمهور ترامپ تنگه هرمز را با استفاده از زور تحت کنترل خواهد گرفت.

ما از همه کسانی که از این تنگه عبور می‌کنند، برای تأمین هزینه این عملیات، عوارض دریافت خواهیم کرد و اگر ایران کنترل ما بر تنگه هرمز را به چالش بکشد، آن‌ها را کاملاً نابود خواهیم کرد.
 
👈گویا لیندسی گراهام هم نمی خواهد بداند که این توافق فقط به نفع جمهوری اسلامی است و رژیم بخاطر لبنان کمی بازی در می آورد و بزودی انرا نهایی خواهد کرد این توافقنامه بیشتر شبیه توافقنامه شکست آمریکاست
 
@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 تعجب جی دی ونس از رفتار پسمانده های رژیم

@SepehrAzadi
بر اساس گزارش رسانه حکومتی رجا نیوز، در فضای مذاکرات هسته‌ای و تحولات مرتبط با گفت‌وگوهای احتمالی رژیم ایران و آمریکا، دیدگاهی منتسب به مجتبی خامنه‌ای درباره ورود پرونده هسته‌ای به مذاکرات مطرح شده است. در این گزارش ادعا شده که چنین طرح موضوعی از منظر شرعی و راهبردی مورد نقد قرار گرفته و نسبت به آن تردیدهایی درباره منافع آن در سطح ملی بیان شده است.

همچنین در این گزارش آمده است که بر اساس این دیدگاه، مذاکره با آمریکا نه در شرایط کنونی و نه در آینده، تضمینی برای تأمین منافع کشور ایجاد نمی‌کند و همچنین مانعی برای تهدیدات احتمالی علیه زیرساخت‌های رژیم ایران نخواهد بود.


@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نتانیاهو:
«سال‌ها به ما می‌گفتند: “شما نمی‌توانید به خاک ایران حمله کنید.”
بله، می‌توانید عملیات موساد انجام دهید. ما تعداد زیادی از این عملیات‌ها انجام دادیم. من بسیاری از آن‌ها را تأیید کردم.
اما می‌گفتند نمی‌توانید ارتش خود را به ایران بفرستید. ما این را تغییر دادیم.
ما خلبانان شجاع خود را بر فراز آسمان ایران فرستادیم.»

@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
نتانیاهو:
«تا زمانی که برای حفاظت از مردم‌مان لازم باشد، در “منطقه امنیتی” در جنوب لبنان باقی خواهیم ماند.
دلیل آن کاملاً روشن است. از هیچ کشوری انتظار نمی‌رود که طور دیگری عمل کند.»

@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هوشدن سرود رژیم جنایتکار توسط ایرانیان غیور در استادیوم Sofi لس‌آنجلس

@SepehrAzadi
هم زمان با آغاز مذاکرات مستقیم آمریکا و ایران در بورگن شتوک سوئیس، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر تهران را به اقدام نظامی تهدید کرد و گفت اگر دو طرف به توافق نرسند، آمریکا ایران را «نابود» خواهد کرد.
ترامپ یکشنبه 31 خراد به شبکه «فاکس نیوز» گفت آمریکا درصورت لزوم می تواند تنگه هرمز را کنترل کند.
فاکس نیوز گزارش داد ترامپ به مقام های ایرانی گفته است بستن تنگه هرمز به این معنا خواهد بود که هیئت مذاکره کننده ایران در سوئیس نمی تواند به تهران بازگردد.
ترامپ با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «تروث سوشال» تاکید کرد ایران «فوری» مانع اقدامات گروه های نیابتی خود در لبنان شود. او همچنین تهران را تهدید کرد در صورت متوقف نکردن این گروه ها، حملات از سر گرفته خواهد شد.
رئیس جمهوری آمریکا در این زمینه نوشت: «ایران باید فوری نیروهای نیابتی خود در لبنان را که پول های کلانی دریافت می کنند، از ایجاد دردسر بازدارد. اگر این کار را نکند، ما بار دیگر ایران را بسیار سخت هدف قرار خواهیم داد. درست مانند هفته گذشته، اما شدیدتر.»

@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴پزشکیان امروز: از حق غنی سازی کوتاه نمی‌آییم

مسعود پزشکیان، روز یکشنبه ۳۱ خرداد و همزمان با مذاکرات میان نمایندگان تهران و واشنگتن گفت به‌دلیل اتحاد و حضور مردم و مقاومت نیروهای مسلح و هواوفضا در جنگ،، مواضع ترامپ ۱۸۰ درجه تغییر کرد و آمریکایی‌ها مجبورند حق ایران به عنی‌سازی اورانیوم را هم بپذیرند.
او گفت از حق غنی سازی کوتاه نمی‌آییم

@SepehrAzadi
🔴واکنش ترامپ به اظهارات پزشکیان در گفتگو با فاکس‌نیوز:
«بهتر است مراقب حرف زدنش باشد. بهتر است رفتارش را اصلاح کند، وگرنه ما کنترل بقیه کشور را هم به دست خواهیم گرفت.»

این اظهارات پس از آن مطرح شد که مسعود پزشکیان روز یکشنبه ۳۱ خرداد گفت:
آنچه مسلم است از حق غنی‌سازی اورانیوم هرگز کوتاه نخواهیم آمد و طرف مقابل نیز ناچار است آن را بپذیرد.


@SepehrAzadi